از نئوبانک آپ رونمایی شد

آسان پرداخت پرشین (آپ) در رویداد سالانه خود از چهار محصول جدید رونمایی کرد که یکی از آنها آپ‌کارت (نئوبانک آپ) است.

فاواپرس: آسان پرداخت پرشین (آپ) در رویداد سالانه خود از چهار محصول جدید رونمایی کرد که یکی از آنها آپ‌کارت ( نئوبانک آپ) است. آسان بیمه (خرید بیمه اقساطی روزانه)، پزشک هوشمند (تشخیص بیماری از طریق هوش مصنوعی) و نسخه طراحی مجدد شده اپلیکیشن موبایلی، دیگر رونمایی‌های این مراسم بودند.

در رویداد سالانه آپ «یک اپ به وسعت زندگی» از چهار محصول جدید این شرکت رونمایی شد. آپ کارت قرار است از تیرماه سال جاری برای تمام کاربران آپ فعال شود. آرمان فرج‌زاده، مدیر ارشد اجرایی آپ این خدمت را مقدمه‌ای بر داشتن نئوبانک در این پلتفرم دانست و در این باره به پیوست گفت: تمام تست‌های این کارت انجام شده است و از هفته آینده برای کاربران فعال آپ فعال خواهد شد.این کارت به کیف پول آپ متصل است و احرازهویت این کارت کاملا آنلاین خواهد بود.در حال حاضر به کمک بانک کشاورزی در حال تکمیل خدمات آن هستیم‌ و به مرور زمان و بنا به نیازهای جامعه و بانک کشاورزی آن را توسعه خواهیم داد.

همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها تسهیلگر فراگیری مالی است

حمید سیدی، عضو هیات مدیره بانک کشاورزی نیز در بخش دیگری از این رویداد به تعریف فراگیری مالی پرداخت و گفت: فراگیری مالی فقط شامل دسترسی افراد به نظام مالی نیست بلکه کیفیت آن را هم در برمی‌گیرد. همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها برای توسعه فراگیری مالی دیجیتال امری مهم است و به بالاتر رفتن کیفیت زندگی افراد می‌انجامد.

او در ادامه توضیح داد: از منظر فراگیری مالی دیجیتال، ایران یک کشور مستعد است. چون ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور ۱۵۵ درصد بوده و حدود ۱۳۱ میلیون خط همراه فعال در ایران وجود دارد. علاوه بر اینکه آینده بانکداری دیجیتال در ایران با ورود نسل Z زمین بازی را تغییر خواهد داد و نمی‌توان منکر تاثیر این نسل در تغییرات بانکداری دیجیتال باشیم.

او در ادامه به سهم ۳۶ درصدی بانک کشاورزی در آپ اشاره کرد و گفت این همکاری یک تعامل درست بین یک بانک و یک شرکتی آی‌تی‌بیس به شمار می‌رود.

فاواپرس / از نئوبانک آپ رونمایی شد

مکالمه صوتی و تصویری آپ به زودی فعال می‌شود

در بخش دیگری از این رویداد حامد منصوری و مهدی شهیدی هم‌بنیانگذاران آپ از قصه تاسیس آپ و روایت ۱۴سالگی آن صحبت کردند. مهدی شهیدی خبر از فعال شدن مکالمه صوتی و تصویری آپ قبل از اربعین داد و گفت: علاوه بر فعال شدن تماس صوتی و تصویری آپ، زیرساخت‌های سرویس VOD آپ نیز در حال آماده سازیست.

در ادامه علیرضا هوشمند، مشاور کسب‌وکار آپ به جزئیات بیشتر خدمات آپ پرداخت و گفت: متاسفانه با تمام تلاش‌هایی که پلتفرم‌هایی همچون آپ در تسهیل فرآیند کارت به کارت انجام داده‌اند. آپ هیچ‌گونه کارمزدی برای کارت به کارت دریافت نمی‌کند این در حالیست هر کارت به کارت چیزی بالغ بر سیصد تومان هزینه بر دوش پرداخت‌سازها می‌گذارد. محمدرضا اسکندریون، رئییس هیات مدیره آسان پرداخت نیز به سهم بازار آپ در کشور اشاره کرد و گفت: آپ در حال حاضر یازده شرکت زیرمجموعه، ۵۰۰ هزار دستگاه کارتخوان و ۴۵ درصد سهم بازار تراکنش اینترنتی را به خود اختصاص داده است.

برنامه‌های آینده آپ

اسکندریون برنامه‌های آپ را در ۴ سرفصل نوآوری در خدمات پرداخت، تسهیل حضور کسب‌وکارها بر بستر آپ، توسعه سرمایه‌گذاری خدمات خودرویی و بیمه و افزایش خدمات با شرکای تجاری خلاصه کرد و گفت: ما ۷۰ درصد سهم اپلیکیشن‌های پرداخت در ایران را به خود اختصاص داده‌ایم.

سعید صولت، مدیر سرویس آسان‌بیمه نیز از سرویس اقساطی آسان‌بیمه صحبت کرد و گفت: ما با آسان‌بیمه می‌خواهیم روی گسترش خدمات بیمه‌ای و خرید اقساطی متمرکز شویم و اینشورتک برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حمید دولتی بنیان‌گذار حال سرویس سلامت دیجیتال آپ هم به معرفی پزشک هوشمند در این پلتفرم پرداخت و گفت: تشخیص آنلاین بیماری با هوش مصنوعی و ارائه تسهیلات تا سقف صد میلیون تومان از خدمات جدید ما در پزشک هوشمند است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.