قیمت گوشی‌های شیائومی امروز 3 مرداد 1401

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 11 امروز دوشنبه 3 مرداد 1401 به پنج میلیون و 569 هزار تومان رسید.

به گزارش فاواپرس، قیمت گوشی های شیائومی را در امروز در این مطلب می‌توانید بخوانید. در مقاله قیمت روز پروفروش‌ترین مدل‌های شیائومی درج شده است.

ردمی نوت ۱۱ پرفروش‌ترین گوشی شیائومی در بازار ایرانی است. این موبایل با حافظه‌موقت شش گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت طرفداران زیادی دارد. در رتبه دوم نام Poco X4 Pro نسخه سازگار با 5G را می‌بینیم. خریداران این گوشی ترجیح می‌دهند سراغ مدلی بروند که به حافظه‌موقت هشت گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت مجهز است. Note 11s سومین گوشی پرفروش شیائومی در بازار ایران به‌حساب می‌آید.

قیمت گوشی‌های شیائومی

بین گوشی‌های پرفروش شیائومی باید از Xiaomi 11 Lite 5G NE اسم ببریم. کمی قدیمی شده، اما با توجه به سخت‌افزار قدرتمند، ظاهر زیبا و قیمت عادلانه هنوز محبوبیت خود را در بازار ایران حفظ کرده است. با توجه به ضخامت کم، این گوشی را بیشتر برای خانم‌ها توصیه می‌کنند. گران‌ترین گوشی حال حاضر شیائومی در بازار ایران Mi 11 Ultra است.

شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ هم بیش از ۲۰ میلیون قیمت دارند. شیائومی 12x رقیب گلکسی S21 FE است و همان حدود قیمت فروخته می‌شود. بین گوشی‌های ارزانقیمت شیائومی باید به ردمی 9A، پوکو C31، ردمی 9C و Poco 31 اشاره کنیم که قیمت آن‌ها بین ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان است.

قیمت گوشی‌های شیائومی

[wptb id=11390]

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.