معرفی سایت سیمیلاروب و روش کار کردن با آن

با پایان کار سایت الکسا، بسیاری به دنبال پیدا کردن جایگزینی برای ارزیابی سایت خود و رقبا در حوزه های مختلف هستند.

با پایان کار سایت الکسا، بسیاری به دنبال پیدا کردن جایگزینی برای ارزیابی سایت خود و رقبا در حوزه های مختلف هستند. در ادامه به معرفی سایت سیمیلاروب (similarweb) و روش کار کردن با آن در رصد رقبا و خرید انواع اشتراک سیمیلاروب می پردازیم.

معرفی سایت سیمیلاروب جانشین الکسا در رتبه‌دهی سایت‌ها

فاواپرس / سایت سیمیلاروب

نمایش اطلاعات بانس ریت، بازدید ماهانه، پیج ویو و میانیگن زمان یک بازدید و همچنین رتبه سایت مذکور در کشور و جهان از جمله موارد مشابه سیمیلاروب با الکسا است.

چگونه اطلاعات سایت خود و سایت‌های رقیب را در سیمیلاروب بررسی کنیم؟

سایت سیمیلاروب عملکردی مشابه با سایت الکسای آمازون دارد و با به دست اوردن داده های مختلف از سایتهای مختلف، رتبه بندی منطقه ای و جهانی را با توجه به برآورد تقریبی از بازدید روزانه سایت مذکور ارائه می کند.

فاواپرس / سایت سیمیلاروب

اگر قبلاً با الکسا کار کرده باشید در کار کردن با سیمیلاروب متوجه خواهید شد که ابزارها و امکانات به مراتب پیشرفته تری از الکسا در اختیار کاربران و مدیران وب سایتها می گذارد که بعضاً خوشایند و بعضاً ناخوشایند است.

اطلاعات متنوعی که سیمیلاروب در اختیار یک مدیر وب سایت می گذارد از این جهت خوشایند است که به طور دقیق تری می تواند سایتهای رقیب را از منظر سایت های ارجاع دهنده یا همان ریفرال، متوسط بازدید ماهانه و عملکرد بک لینک هایش مورد بررسی قرار دهد اما در عین حال از این جهت ناخوشایند است که همین اطلاعات در خصوص سایت خود فرد نیز در دسترس رقبا قرار می گیرد و به صورت عمومی به نمایش در آید.

البته سیمیلار وب همه اطلاعات را به طور رایگان و عمومی به نمایش در نمی آورد و برای مشاهده اطلاعات دقیق سایت خود و یا رقیب می بایست یکی از اشتراک های این سایت را خریداری نمائید.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.