بانک کارآفرین با طرح کارا از کسب‌وکارها حمایت می‌کند

بانک کارآفرین در راستای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، بر مبنای میزان حقوق و مزایای ماهانه پرسنل هر شرکت در قالب «طرح کارا» ​تسهیلات پرداخت می‌کند.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، عباس خرازی افرا مدیر بانکداری شرکتی بانک کارآفرین با اعلام این خبر تاکیدکرد: تسهیلات طرح کارا با هدف رفع بخشی از دغدغه‌های اقتصادی شرکت‌های تولیدی، خدماتی، پیمانکاری و بازرگانی از طریق تامین نقدینگی شرکتها جهت واریز به موقع حقوق و دستمزد پرسنل، ایجاد اطمینان خاطر برای کارکنان به عنوان مهمترین سرمایه واحدهای اقتصادی در اخذ به موقع حقوق و دستمزد،به مدیران شرکت‌ها همیاری رسانده تا با آرامش خاطر هر چه بیشتر به توسعه سازمان‌ خود اندیشیده و متقابلا بهره‌وری‌ شرکت را افزایش دهند.

شرایط طرح کارا برای کسب‌وکارها

وی با اشاره به اثربخشی طرح کارا برای کسب‌وکارها افزود: این تسهیلات بر مبنای میزان حقوق و دستمزد و مزایای ماهانه کارکنان هر شرکت با سود ۲۳درصد و بازپرداخت حداکثر ۶ ماهه در اقساط مساوی و متوالی بصورت ماهانه پرداخت می‌شود که البته بازپرداخت تسهیلات فوق برای شرکتها با دارا بودن بیشتر از ۵۰۰ نفر پرسنل به مدت ۱۰ماه قابل افزایش و مذاکره خواهد بود.

خرازی در ادامه اشاره کرد: جهت دریافت تسهیلات طرح کارا کافی است تا کارفرمایان محترم با مراجعه به یکی از شعب بانک کارآفرین، پس از انتقال حساب حقوق و دستمزد پرسنل شرکت به بانک کارآفرین، فرم‌های مورد نیاز جهت اخذ تسهیلات را تکمیل و درخواست کتبی خود مبنی بر پرداخت حقوق پرسنل از محل تسهیلات طرح کارا را به شعب عامل خود تحویل کنند.

فاواپرس / حمایت بانک کارآفرین از کسب و کارهای خرد و بزرگ در قالب طرح کارا

شایان ذکر است از مزایای این طرح می‌توان به داشتن اولویت بالا در بررسی و پرداخت تسهیلات این طرح اشاره کرد و همچنین خاطرنشان می شود جهت اعطای تسهیلات مزبور نیازی به اخذ سپرده نقدی(وثیقه گروه نقد) و رعایت شرط معدل حساب از سوی شرکتها نیز نیست.

مدیر بانکداری شرکتی افزود: مدیران محترم شرکتها ضمن بهره‌مندی از مزایای طرح کارا می‌توانند از دیگر خدمات متمایز بانکی اعم از ریالی، ارزی، اعتباری، صدور انواع ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی ریالی-داخلی، صرافی، اوراق صکوک و دیگر خدمات بانکی در بالاترین سطح کیفیت و کمترین زمان بهره مند شوند.

همچنین در جهت تسهیل فرایند فوق این امکان برای کارفرمایان محترم فراهم است تا با استفاده از پلتفرم دیجیتال “Hi bank”به شکل غیرحضوری اقدام به افتتاح حساب کرده و درخواست خود را تکمیل کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.