هشدار برای فعالان بازار رمزارزها / احتمال ریزش بیت‌کوین چقدر است؟

چند ماهی می‌شود که در نمودار هفتگی بیت‌کوین دو کندل سبز متوالی تشکیل نشده و روند نزولی حدود سه ماه است که ادامه دارد.

به گزارش فاواپرس، خبرهای بد برای بازار رمزارزها زیاد است و علاوه بر سیگنال‌های تکنیکال نزولی از آمریکا هم اخبار بنیادی منفی به گوش می‌رسد.

چند ماهی می‌شود که در نمودار هفتگی بیت‌کوین دو کندل سبز متوالی تشکیل نشده و روند نزولی حدود سه ماه است که ادامه دارد.

مهم‌ترین اخبار

وزارت خزانه‌داری آمریکا قصد دارد احراز هویت برخی از کیف‌پول‌های دیجیتال را اجباری کند.

این اقدام وزارت خزانه‌داری در جهت نظارت بیشتر به بازار و محاسبه مالیات این کیف‌پول‌ها صورت می‌گیرد و فاند بسیار بدی برای بازار محسوب می‌شود.

تیم‌ کوک، مدیرعامل اپل در یک مصاحبه گفته است: متاورس پتانسیل زیادی دارد. بانک‌هایی مانند گلدمن‌ساکس و مورگان استنلی فرصتی هشت هزار میلیارد دلاری در صنعت شناسایی کردند.

براساس یافته‌های یک نظرسنجی در آمریکا انتظار می‌رود تعداد مشاوران سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتوکارنسی در سال ۲۰۲۲ حدود ۵۰ درصد رشد کند.

پیش‌بینی‌های و سیگنال‌های مختلف از بیت‌کوین

شبکه CNBC در گزارشی ادعا کرده که زمستان بازار رمزارزها رسیده و احتمال دارد بیت‌کوین محدوده ۳۰ هزار دلار را از دست بدهد.

جی‌پی‌مورگان هم پیش‌بینی قبلی خود از قیمت بیت‌کوین را پس گرفت و نوشت: «پیش‌بینی قبلی ما بر اساس نوسان طلا به بیت‌کوین و بازار صعودی تنظیم شده بود و حالا به نظر می‌رسد این پیش‌بینی غیرمنطقی باشد. به نظر تحلیلگران ما قیمت تعادلی بیت‌کوین حدود یک چهارم ۱۵۰ هزار دلار یعنی ۳۸ هزار دلار است.»

بر خلاف همه پیش‌بینی‌های منفی پیتر برانت، تاجر کهنه‌کار ارزهای دیجیتال در آخرین توئیت خود گفت وقت خرید بیت‌کوین فرا رسیده است.

افزایش قیمت نفت می‌تواند باعث افزایش تورم در آمریکا و در نتیخه سیاست‌های صد تورمی بیشتر از سمت فدرال رزرو باشد که سیگنالی منفی برای بازار است.

براساس گزارش رویترز، مقامات روسیه به دنبال راهی برای محدودیت رمزارزها در این کشور هستند.

خبر اجباری شدن احراز هویت برای برخی از آدرس‌های کیف پول می‌تواند تاثیر منفی زیادی بر بازار رمزارزها داشته باشد و قدم اول در اخذ مالیات برای رمزارزها است.


خبرهای مرتبط

مطلبی یافت نشد

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.