با حضور در نمایشگاه رویداد ملی عصر امید؛

سخنگوی دولت از آخرین دستاوردهای فناورانه سداد بازدید کرد

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جریان نمایشگاه رویداد ملی عصر امید از غرفه بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد بازدید کرد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، سخنگوی دولت با حضور در غرفه شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در جریان آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناورانه در حوزه توسعه هوشمند تراکنش و پرداخت، به‌ویژه نشان بانک، همان شعبه دیجیتال بانک ملی ایران قرار گرفت.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد که از سال 93 فعالیت خود را در حوزه ابزارهای نوین پرداخت آغاز کرده، همواره در تلاش است تا با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و ایجاد راه‌کارهای خلاق توسط متخصصان و مهندسان فنی خود، پاسخگوی نیازهای جدید جامعه در حوزه‌ی پرداخت باشد.

پرداخت الکترونیک سداد در مدت زمانی کوتاه توانسته به دستاوردهای مهمی چون طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه پرداخت (سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع) نائل شود و در مقام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی پی اس پی (PSP) در ایران مشغول به خدمت شود.

پیاده‌سازی و اجرای «نشان بانک»، شعبه دیجیتال بانک ملی ایران روی پلتفرم اپلیکیشن ایوا نیز، جدیدترین دستاورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد است که همه خدمات بانکی مورد نیاز را به مشتریان عرضه کرده و آنان را از هرگونه مراجعه حضوری به بانک بی‌نیاز می‌کند.

گفتنی است، نمایشگاه رویداد ملی عصر امید با شعار 1000 ایده و استارت آپ، 1000 شرکت فناور و خلاق و 1000 گروه پژوهشی و زیرساخت، فرصتی است برای شناسایی ایده‌‌ها و استعدادهای برتر گروه‌ها، شرکت‌ها، ظرفیت‌های آزمایشگاهی حوزه‌های مختلف فناوری و نیز شبکه متخصصان امور تحقیق و توسعه (R&D)، همچنین فرصت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در رشد و توسعه ظرفیت‌ها و محصولات دانش‌بنیان فراهم می‌کند.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در غرفه بانک ملی ایران، در ردیف 45 شبستان مصلی امام خمینی (ره) از ساعت 10 تا 18 روز 11 خردادماه، پذیرای بازدید کنندگان این نمایشگاه خواهد بود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.