آیفون 14 پرو‌ مکس گران‌ترین آیفون تاریخ اپل خواهد بود

به نظر می‌رسد قیمت نسخه 1 ترایایتی آیفون 14 پرو‌ مکس بالاتر از 1600 دلار خواهد بود که آن را به گران‌ترین آیفون تاریخ اپل بدل می‌کند.

به نظر می‌رسد قیمت نسخه ۱ ترایایتی آیفون 14 پرو‌ مکس بالاتر از ۱۶۰۰ دلار خواهد بود. اپل قرار است امسال از سری آیفون 14 رونمایی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره قیمت مدل‌های مختلف آن وجود داشته است. گفته می‌شود قیمت پایه آیفون 14 استاندارد برابر با ۷۹۹ دلار خواهد بود، اما ظاهرا قیمت نسخه ۱ ترابایتی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو‌ مکس بسیار فراتر از این خواهد بود. ‌

طبق شایعات، اپل امسال چهار مدل آیفون ۲۴ شامل آیفون 14 استاندارد، آیفون 14 مکس (یا پلاس)، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس معرفی خواهد کرد که‌ یک افشاگر مطرح‌ به نام @TheGalox_ قیمت‌های آن‌ها را امروز فاش کرده است. به‌گفته این افشاگر قیمت پایه این گوشی‌ها به‌ترتیب ۷۹۹، ۸۹۹، ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ دلار خواهد بود.

فاواپرس / آیفون 14 پرو‌ مکس گران‌ترین آیفون تاریخ اپل خواهد بود

این قیمت‌ها همخوانی خوبی با قیمت‌هایی که چندماه پیش توسط LeaksApplePro فاش شده بود دارند. طبق اطلاعات امروز، نسخه ۱ ترابایتی آیفون 14 پرو مکس برابر با ۱۶۹۹ دلار خواهد بود. این برچسب قیمتی دقیقا مطابق استراتژی قیمت‌گذاری اپل است، چراکه این شرکت سال گذشته نسخه ۱ ترابایتی آیفون ۱۳ پرو‌ مکس را با قیمت ۵۰۰ دلار گران‌تر از نسخه استاندارد آن (۱۰۹۹ دلار) عرضه کرد.

به این ترتیب و با افزایش ۱۰۰ دلاری نسخه پایه نسبت به نسل فعلی، نسخه ۱ ترابایتی آیفون 14 پرو‌ مکس گران‌ترین آیفونی خواهد بود که اپل تاکنون عرضه کرده است.‌

افشاگر TheGalox_ همچنین ادعا کرده است اپل امسال به جای نام آیفون 14 مکس از آیفون 14 پلاس استفاده‌ خواهد کرد. این افشاگر همچنین گفته است که مدل‌های آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس تا ۸ گیگابایت رم ارایه خواهند کرد. این در حالیست که شایعات قبلی به حداکثر ۶ گیگابایت رم برای این دو مدل اشاره کرده بودند. حالا باید ببینیم شایعه امروز تا چه اندازه درست خواهد بود.

 

 


خبرهای مرتبط

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.