تریلر فصل پنجم سرگذشت ندیمه منتشر شد

بر اساس رمان مارگارت اتوود در سال ۱۹۸۵، سریال سرگذشت ندیمه اولین بار در سال ۲۰۱۷ از شبکه Hulu پخش شد.

شبکه Hulu، به صورت رسمی تریلر فصل پنجمم سرگذشت ندیمه را در پلتفرم‌های مختلف منتشر کرد. فصل جدید قرار است در ۱۴ سپتامبر از این شبکه پخش شود. پیش از این تصاویری از این سریال منتشر شده بود.

بر اساس رمان مارگارت اتوود در سال ۱۹۸پنجم، سریال سرگذشت ندیمه اولین بار در سال ۲۰۱۷ از شبکه Hulu پخش شد. در سال ۲۰۲۰، قبل از پخش فصل ۴، سریال سرگذشت ندیمه برای قسمت پنجمم تمدید شد. حالا تریلر فصل پنجم سرگذشت ندیمه منتشر شده است و نشن می دهد محوریت فصل جدید در مورد عواقب مرگ فرد واترفورد در فصل ۴ است.

فاواپرس / تریلر فصل پنجم سرگذشت ندیمه منتشر شد

در فصل ۴، امیلی (الکسیس بلدل) به طرز وحشیانه ای فرمانده فرد واترفورد (جوزف فینز) را به قتل رساند. پس از اعلام رسمی ساخت فصل پنجمم سرگذشت ندیمه، جزئیات کمی در مورد قسمت های آینده آن ارائه شد. اخبار جدید حاکی از پیوستن کریستین کو در نقش لیلی و اعلام خروج بلدال از سریال، قبل از فصل پنجم بود.

فاواپرس / فاواپرس / تریلر فصل پنجم سرگذشت ندیمه منتشر شد

اکنون، تریلر جدید فصل پنجم سرگذشت ندیمه نشان می دهد که سفر پرفراز و نشیب جون هنوز به پایان نرسیده است. ظاهرا جون و سرنا (ایوان استراهاوسکی) با عواقب مرگ واترفوردرو به رو شده اند. این تریلر ترسناک نشان می دهد که سرنا برای انتقام دست به کار می شود و خود را برای رویارویی با جون، دشمن دیرینه اش آماده می کند.

فاواپرس / فاواپرس / تریلر فصل پنجم سرگذشت ندیمه منتشر شد

به نظر می رسد اقدامات جون قدرت و نفوذ سرنا را بر گیلیاد و کانادا در فصل پنجم افزایش داده است. اگرچه جون از گیلیاد فرار کرده و در فصل ۴ به همسرش لوک پیوسته است، اما به نظر می رسد درگیری مداوم او با سرنا در نهایت به اوج خود خواهد رسید.

فاواپرس / تریلر فصل پنجم سرگذشت ندیمه منتشر شد

فصل پنجم سرگذشت ندیمه قرار است در ۱۴ سپتامبر از شبکه Hulu پخش شود. انتظار می‌رود این فصل، یکی دیگر از فصل های عجیب این مجموعه باشد.

در حال حاضر، مشخص نیست که فصل پنجم سرگذشت ندیمه چگونه خروج امیلی را مطرح می کند، اما به نظر می رسد فصل جدید تمرکز خود را بیشتر بر روی نبرد بین جون و سرنا خواهد گذاشت. در حال حاضر، حداقل، جون باید ابتدا به سرنا و عواقب اقدامات او در فصل ۴ و جنگ پایان ناپذیر علیه گیلیاد در فصل جدید این سریال محبوب بپردازد.

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.