حضور عصر امین کارآفرین در نمایشگاه جیتکس 2022

به گزارش فاواپرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت عصر امین کارآفرین، همزمان با برگزاری نمایشگاه GITEX ۲۰۲۲، جمعی از مدیران ارشد بانک کارآفرین با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌ها و کسب و کارهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، از این نمایشگاه بازدید کردند.

لازم به ذکر است، در حاشیه این بازدید جلسات متعددی به منظور شناسایی پتانسیل‌های کسب‌وکارهای حاضر در این نمایشگاه که در زمینه‌هایی همچون فین‌تک، بلاک‌چین، انرژی‌های پاک، امنیت سایبری، شهرهای هوشمند، متاورس و وب ۳.۰ فعال هستند، برگزار گردید.

دکتر سیدصابر امامی، مدیرعامل شرکت عصر امین کارآفرین، در حاشیه این رویداد تاکید کرد که با توجه به سیاست‌های این شرکت در سال ۱۴۰۱، این نمایشگاه فرصت خوبی را برای شناسایی کسب‌وکارهای فناورانه ایجاد کرده است و امیدواریم بر اساس توافق‌های انجام شده با کسب‌وکارهای مزبور، در آینده‌ای نزدیک شاهد همکاری‌های فرامنطقه‌ای در زمینه رشد و گسترش زیست‌بوم کارآفرینی توسط عصر امین کارآفرین باشیم.

گفتنی است، امسال در این نمایشگاه که به صورت سالیانه در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود، بیش از ۸۰۰ استارت‌آپ فناورانه از ۱۷۰ کشور حضور دارند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.