بیمه مرکزی شرکت‌های بیمه‌ای را از همکاری با بیمه دات کام منع کرد

بیمه مرکزی در نامه‌ای رسمی به شرکت‌های بیمه‌ای، آنها را از همکاری با بیمه دات کام (شرکت آریا پرداز رایکا) منع کرد.

به گزارش فاواپرس، بیمه دات کام جزو شرکت‌هایی بود که بیمه مرکزی دهم فروردین ماه به دلیل ارائه تخفیف‌هایی بیشتر از سقف مجاز به آنها اخطار داده بود حال این رگولاتور بیمه‌ای در نامه‌ای دیگر شرکت‌های بیمه را به دلیل نداشتن مجوز فعالیت کارگزاری برخط از همکاری با بیمه دات کام منع کرده است.

در این نامه بیمه مرکزی، شرکت‌های سهامی بیمه ایران، آسیا، البرز، دانا، معلم، پارسیان، کار آفرین، رازی، سینا، ملت، دی، سامان، نوین، میهن، پاسارگاد، کوثر، ما، آرمان، تعاون، سرمد، تجارت نو، حکمت صبا، امید آسماری، حافظ، خاورمیانه، باران و کلیه شعبه نمایندگان و کارگزاران را از همکاری با شرکت آریا پرداز رایکا(بیمه دات‌کام) منع کرده است.

در این نامه آمده است: «نظر به اینکه این شرکت علی‌رغم مهلت‌های تعیین شده نسبت به اخذ پروانه کارگزاری برخط و تطبیق شرایط با مقررات مربوطه اقدام نکرده است. لذا با عنایت به مغایرت فعالیت آن با قوانین و مقررات مربوطه، مقتضی است دستور فرمایید از هرگونه همکاری شعب و نمایندگان تابعه با شرکت مذکور جلوگیری به‌عمل آید.

بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه همکاری فعالان صنعت بیمه با این شرکت و عرضه بیمه نامه از طریق بیمه دات کام بر اساس مقررات اقدام متناسب انجام خواهد شد.»

اخطار بیمه مرکزی به بیمه دات کام

در این نامه محمدجواد آقاجری، مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای بیمه مرکزی کلیه شرکت‌های بیمه‌ای، را از همکاری با شرکت آریا پرداز رایکا یا همان بیمه دات‌کام منع کرده است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.