مارتین فورد: در مورد سجاد غریبی دروغ گفته بودند

مارتین فورد اعلام کرد که به من گفته بودند سجاد غریبی یک غول ۲ متری است اما اصلا این طور نبود.

مارتین فورد می گوید که پیش از دیدارش با سجاد غریبی در دبی به او گفته شده بود که هالک ایرانی «غولی ۲ متری» است.

فورد می گوید که پس از رویارویی حضوری با غریبی در دبی به تیم خود گفته است که با هالک ایرانی وارد رینگ نخواهد شد.

فورد در این باره چنین می گوید: «منابع میدانی در ایران به ما گفته بودند که این پسر یک غول است. البته شاید نه به بزرگی عکس هایش اما گفته بودند که بسیار غول پیکر است. هیولایی حدود ۱۹۰ تا ۲ متری چیزی بود که به ما گفته بودند. او دقیقاً همان چیزی بود که ما می خواستیم، کسی که بوکسور حرفه ای نیست اما آنقدر قدرت فیزیکی دارد که خطرناک باشد. اینجا بود که او به دبی آمد و با هم روبرو شدیم. به عنوان افرادی که از بیرون نگاه می کنند، شاید مردم بگویند حرف بیخود می زنم اما برای کسی که آنجا بود، کسی که او را دیده باشد و شیوه زمین خوردنش را. به چشم هایش نگاه کردم و سپس برگشتم و به تیمم گفتم که مبارزه ای در کار نخواهد بود».

فاواپرس / مارتین فورد

این ورزشکار و بازیگر بریتانیای در ادامه می گوید: «من کسی نبودم که وارد رینگ شوم و روز بعد در آینه به خودم نگاه کنم در حالی که می دانستم با او چه کرده ام. سپس شرایط سختی داشتم و بدترین چیز برای من دانستن این موضوع بود که از لحاظ زمان و پول سرمایه گذاری زیادی برای خودم و دیگر افراد، دوستان و خانواده ای کرده بودم که در این ماجرا سهیم بودند. افرادی هستند که در این ماجرا مقصرند. ضرورتاً هالک مقصر نیست، گناه بر عهده کسانی است که باید همان اول شرایط او را بررسی می کردند. آن ها باید بررسی می کردند که آیا او شرایط ذهنی و جسمی مساعدی دارد یا خیر».

مارتین فورد تصریح می کند: « با دیدن اینکه چطور زمین خورد و واکنش مردم به اتفاقی که برای او افتاد چطور بود، دقیقاً می دانستم چه اتفاقی رخ خواهد داد اگر وارد رینگ می شدیم. همه می دانستند که من وارد رینگ می شوم و خیلی زود و به شدت به این بچه ضربه می زنم، او را تحقیر می کنم و اصلاً مبارزه ای در کار نخواهد بود. من دو برابر او هیکل داشتم، دو برابر او سریع و تهاجمی بودم. او تمرین کرده بود اما تمریناتش را درک نمی کردم. نمی دانم در مغزش چه می گذشت».

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.