تریلر رسمی فصل چهار سریال Westworld منتشر شد

تریلر رسمی فصل چهار سریال Westworld، تاریخ 5 تیر به عنوان شروع نمایش این فصل اعلام شد.

تقریبا یک ماه پیش یک تیزر تریلر از فصل چهار سریال Westworld (وست ورلد) دیدیم که تایید کرد اثر تحسین‌شده HBO اوایل تیر به خانه مخاطبان می‌آید. اکنون، تریلر رسمی فصل ۴ منتشر شده است.

فاواپرس / فصل چهار سریال Westworld

چیزهای هیجان‌انگیز زیادی در فصل جدید وست ورلد وجود دارد که می‌تواند هواداران را تشنه‌تر کند؛ از حضور آریانا دبوز (برنده جایزه اسکار) در سریال گرفته تا بازگشت جیمز مارسدن، بازیگر محبوب و مورد علاقه طرفداران.

شبکه HBO‌ با انتشار تریلر زیر در توییتر نوشت: شاید زمان آن رسیده تا درباره ماهیت واقعیت اطراف خود سوالاتی بپرسید. Westworld در تاریخ ۲۶ ژوئن برای فصل چهارم بهHBO Max بازمی‌گردد.

تریلری تازه برای فصل چهار سریال Westworld منتشر شده است که بازگشت ایوان ریچل‌وود را نشان می‌دهد.

سریال وست ورلد (Westworld) از جمله سریال‌های برجسته شبکه HBO‌ به شمار می‌رود که به تازگی تریلری جدید برای آن منتشر شده است. این تریلر نشان می‌دهد که به دنبال مرگ شخصیت دلوروس با بازی ایوان ریچل وود (Evan Rachel Wood) در پایان فصل سوم، چگونه او در فصل چهارم حضور خواهد داشت.

در سه فصل ابتدایی سریال وست ‎ورلد، ایوان ریچل وود نقش دلوروس را بازی می‎‌کند که در ابتدا به عنوان دختر یک مزرعه‌دار برنامه‌ریزی شده بود. او آرام آرام آگاهی بیشتری بدست می‌آورد و سپس از ماهیت واقعی خودش آگاه می‌شود. در پایان فصل سوم سریال وست ورلد دلوروس ذهن خودش را پاک کرد و این سوال برای بیننده‌ها ایجاد شده که او چطور در فصل چهارم حضور دارد؟

فاواپرس / فصل چهار سریال Westworld

حالا شبکه HBO‌ تریلری تازه برای فصل چهار سریال Westworld منتشر کرده است که نیم نگاهی از فصل جدید این اثر حماسی و علمی-تخیلی را به بینندگان ارائه می‌کند. این تریلر نشان می‌دهد که ایوان ریچل وود این بار نقش نویسنده‌ای به نام کریستینا را بازی می‌کند که با مشکلات هویتی روبه‌رو است و به روانشناس مراجعه می‌کند. حالا باید دید که این شخصیت،‌ همان دلوروس است که دوباره برنامه‌ریزی شده یا اینکه کپی‌ای دیگر از او است.

فاواپرس / فصل چهارم سریال Westworld

این تریلر جدید بار دیگر بینندگان‌ را به جهان سریال وست ورلد می‌برد اما دقیقا مشخص نیست که داستان آن چگونه پیش خواهد رفت. همانند فصل‌های قبلی، این فصل سریال نیز سرشار از پیچش‌ها و چرخش‌های داستانی غیرمنتظره خواهد بود.

علاوه بر دبوز و مارسدن، بازیگران دیگری چون ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، اد هریس، جفری رایت، تسا تامپسون، لوک همسورث، آرون پال و آنجلا سارافیان برای فصل چهار سریال Westworld بازگشته‌اند.

فاواپرس / فصل چهار سریال Westworld

Westworld بر اساس فیلمی با همین نام محصول سال ۱۹۷۳ به کارگردانی مایکل کرایتون ساخته شده است. سازندگان آن جاناتان نولان (برادر کوچکتر کریستوفر نولان) و لیزا جوی هستند. علاوه بر بازیگرانی که به آن‌ها اشاره شده، در این سریال همچنین تندی نیوتون، تسا تامپسون، لوک همسورث و آنجلا سارافیان حضور دارند.

پخش فصل چهار سریال Westworld از تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۲ میلادی (یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱) روی شبکه HBO‌ شروع می‎شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.