ازدواج مجدد شهاب حسینی با ساناز ارجمند + عکس

شهاب حسینی در اکران مردمی فیلم شین، برای اولین بار با همسر دومش (ساناز ارجمند) حضور پیدا کرد.

به گزارش فاواپرس، برخی گزارش‌ها از ازدواج مجدد شهاب‌ حسینی با ساناز ارجمند حکایت دارد.

شهاب حسینی سوپراستار و بازیگر مطرح سینما که مدتی است از همسر اولش پریچهر حسینی جدا شده است، به تازگی برای دومین بار ازدواج کرده است.

به تازگی شهاب حسینی در اکران مردمی فیلم شین، برای اولین بار با همسر دومش (ساناز ارجمند) حضور پیدا کرد.

فاواپرس / ازدواج مجدد شهاب حسینی با ساناز ارجمند

ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی کیست

ازدواج شهاب حسینی با ساناز ارجمند عکاس و فیلمبردار رسما اعلام شد. شهاب حسینی و همسرش ساناز اولین بار در اکران شین در کنار یکدیگر دیده شدند.

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کرد

شروع همکاری و آشنایی ایشان با شهاب حسینی از عکاسی در برنامه «هم رفیق» شروع شد و بعدا به استخدام شرکت «سون اسکای» آقای بازیگر هم درآمد.

فاواپرس / ازدواج مجدد شهاب حسینی با ساناز ارجمند

شهاب حسینی بعد جدایی از همسر سابق خود، رسما برای بار دوم ازدواج کرد، این زندگی جدید که در اول راه است بسیار جنجال آفرین شده است!

آقای بازیگر با یک هنرمند در عرصه عکاسی و از کارمندان خود ازدواج کرده است که اولین بار در اکران فیلم «شین» در کنار هم اولین بار دیده شدند.

روز دوشنبه 21 شهریور 1401 در اکران فیلم «شین» آقای شهاب حسینی اولین بار از همسر دوم خود بنام «ساناز ارجمند» به صورت رسمی رونمایی کرد.

شهاب حسینی متولد 1352 و همسر دوم ایشان خانم ارجمند سال 1369 به دنیا آمده است که فاصله سنی این زوج را به 17 سال می رساند.

واکنش همسر اول شهاب حسینی به ازدواج شوهرش

گروهی از سایت‌های و رسانه‌های داخلی مدعی اند که طلاق شهاب حسینی و پریچهر قنبری جدی است و اکنون شهاب حسینی با ساناز ارجمند، عکاس ازدواج کرده است. اما نه شهاب حسینی و نه اطرافیان او این موضوع را تایید تا تکذیب نکردند.

در این میان تنها پریچهر حسینی تمام عکس‌های مشترک شان را پاک کرد، تا به این رسانه‌ها در مورد طلاق شان به شکل تلویحی چراغ سبز بدهد. اما با این وجود همچنان نمی‌توان شایعه ازدواج شهاب حسینی را تایید کرد.

حالا هم پریچهر حسینی تصویری تزئینی از یک زن تنها در برابر پنجره اتاق اش با یک یادداشت معنادار در اینستاگرام اش منتشر کرده است. او در حاشیه این تصویر تزئینی نوشته است: و قسم به نور، وقتی از زخم هایت وارد می‌شود تا غم در آغوشت نگیرد.

فاواپرس / ازدواج مجدد شهاب حسینی با ساناز ارجمند

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی سالهای بعد هم به کار بازیگری و هم اجرا پرداخت. وی بخاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، درسال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، و در سال ۱۳۸۷ در همین جشنواره برای فیلم سوپراستار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

شهاب حسینی همچنین به خاطر فیلم‌های پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.

حسینی بازیگری را از سال 1374 با تئاتر آغاز کرد و سال 1377 وارد عرصه گویندگی شد و در همین سال به عنوان مجری عهده دار اجرای برنامه «اکسیژن» در تلویزیون بود. او از سال 1379 بازیگری تلویزیون را با سریال «پس از باران» آغاز کرد و یک سال بعد با سریال «پلیس جوان» به اوج شهرت رسید.

شهاب حسینی اولین بار در سال 1374 وقتی 22 ساله بود با «پریچهر حسینی» که تنها 15 ساله داشت و از همکاران تئاتری خود بود ازدواج کرد. ثمره این زندگی دو فرزند می باشد ، «محمد امین» سال 1382 و «امیر علی» سال 1390 به دنیا آمد است که حالا برای خود مردی شدند.

در سه سال اخیر ، شهاب حسینی و همسرش «پریچهر حسینی» دیگر بصورت مشترک در هیچ محفل هنری دیده نشده و تمام تصاویر مشترک خود را از فضاهای مجازی همدیگر پاک کردند ولی هیچگاه به صورت رسمی در این رابطه صحبت نکردند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.