شایعه طلاق متین ستوده از شوهر بازیگرش جنجالی شد

شایعه طلاق متین ستوده بازیگر جوان تلویزیون و سینما از شوهر بازیگرش پس از آن که وی و همسرش عکس‌های مشترک و عکس ازدواج‌شان را از پیج‌های خود پاک کرده و سپس یکدیگر را آنفالو کردند، قوت گرفته است.

فاواپرس: شایعه طلاق متین ستوده بازیگر جوان تلویزیون و سینما از شوهر بازیگرش پس از آن که وی و همسرش عکس‌های مشترک و عکس ازدواج‌شان را از پیج‌های خود پاک کرده و سپس یکدیگر را آنفالو کردند، قوت گرفته است.

پس از آن‌که متین ستوده بازیگر جوان تلویزیون و سینما و همسرش علی زندی (بازیگر ‌و رستوران‌دار) عکس‌های مشترک و عکس ازدواج‌شان را از پیج‌های خود پاک کرده و سپس یکدیگر را آنفالو کردند به نظر می‌رسد شایعه‌ی جدایی این زوج قوت گرفته است.

فاواپرس / شایعه طلاق متین ستوده از شوهر بازیگرش جنجالی شد

متین ستوده ‌و علی زندی در خرداد سال ۱۴۰۰ خبر ازدواج خود را اعلام کردند و به نظر می‌رسد این زوج در حال حاضر جدا شده‌اند. خانم ستوده ۳۸ ساله است و همسرش ۴۳ سال دارد. از سریال های معروفی که متین ستوده در آن‌ها ایفای نقش کرده است میتوان به زمانه، سر دلبران، فوق‌لیسانسه‌ها و لیسانسه ها اشاره کرد.

فاواپرس / شایعه طلاق متین ستوده از شوهر بازیگرش جنجالی شد

زندگی شخصی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

فاواپرس / شایعه طلاق متین ستوده از شوهر بازیگرش جنجالی شد

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. او فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد.

پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است. سیدحسین پدر متین که متولد 1327 در محله پشت بازار خرم آباد و کارمند صداوسیما است؛ مادر متین نیز معلم دبستان بود که پس از 35 سال خدمت بازنشست شد. خواهری بزرگتر از خودش داره به نام مریم و برادری بزرگتر به نام مانی.

متین تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.متین ستوده در برنامه خندوانه شرکت کرد و در آن سوتی داد که نظر تماشاچیان را جلب کرد .

ورود متین ستوده به عرصه بازیگری

متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست. دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت مجدد او.

ستوده، در مهر ۱۳۹۸ و پس از آنکه پوشش او در اکران خصوصی فیلم سینمایی «مسخره‌باز» با واکنش برخی رسانه‌ها به دادسرای ارشاد احضار شد. او در نهایت با قرار کفالت آزاد شد. اما واکنش‌ها به پوشش مهمانان زن در آن مراسم تا آنجا پیش رفت که برخی نمایندگان مجلس، از احضار وزیر ارشاد ایران به مجلس برای پاسخگویی خبر دادند.

فاواپرس / شایعه طلاق متین ستوده از شوهر بازیگرش جنجالی شد

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.