9 سلبریتی زن که حقیقت پس از زایمان را آشکار کردند

برخی زنان سلبریتی صحبت‌های بی‌پرده‌ای درباره چالش‌های پس از زایمان داشته‌اند که می‌تواند به تازه مادرها کمک کند که بدانند در این تجربه تنها نیستند و بیشتر احساس حمایت شدن کنند.

فاواپرس: دوران پس از زایمان با توجه به فشارهای اجتماعی و ناامنی‌های روانی، می‌تواند به میزان چشمگیری بدن و وضعیت روانی مادران را تحت تاثیر قرار دهد. برخی زنان سلبریتی صحبت‌های بی‌پرده‌ای درباره این چالش‌ها پس از زایمان داشته‌اند که می‌تواند به تازه مادرها کمک کند که بدانند در این تجربه تنها نیستند و بیشتر احساس حمایت شدن کنند.

با ما در این مطلب همراه باشید تا با 9 سلبریتی زن که حقیقت پس از زایمان و چالش‌های آن را برای دیگر مادران آشکار کردند، آشنا شوید:

هالزی

فاواپرس / 9 سلبریتی زن که حقیقت پس از زایمان را آشکار کردند: هالزی

هالزی که به مشکل آندومتریوز (رشد بافت داخلی رحم در قسمتی خارج از رحم که با عوارض زیادی همراه است) دچار بود، بارها تحت جراحی قرار گرفت و ۳ سقط جنین ناخواسته را پشت سر گذاشت، بالاخره در سال ۲۰۲۱ اولین فرزند خود را به دنیا آورد. به عنوان یک تازه مادر، بدن هالزی دستشخوش تغییرات چشمگیری شد، اما او ابایی از انتشار تصاویر این تغییرات نداشت، مانند عکسی که پس از زایمان از ترک های پوستی روی شکمش در اینستاگرام خود منتشر کرد. و علاوه بر آن، هالزی تأکید کرده قصد ندارد برای برگرداندن بدنش به شکلی که پیش از بارداری بود، خود را به آب و آتش بزند.

هیلاری داف

فاواپرس / 9 سلبریتی زن که حقیقت پس از زایمان را آشکار کردند: هیلاری داف

هیلاری داف که مادر ۳ فرزند است با صراحت و بدون ترس تجربه های مادری خود را با دیگران در میان می گذارد، از بارداری گرفته تا چالش های مراقبت از یک نوزاد. با وجود همه ی پیامدهایی که مادر شدن به همراه دارد، از تغییرات فیزیکی و شیردهی گرفته تا دشواری های رسیدگی به شغل خود، داف کماکان با قدرت و اعتماد به نفس پای انتخاب های خود برای مادر شدن است.

اشلی گراهام

فاواپرس / 9 سلبریتی زن که حقیقت پس از زایمان را آشکار کردند: اشلی گراهام

اشلی گراهام در عین مراقبت از دوقلوهایش توانسته برنامه ی کاری شلوغ خود را هم به خوبی مدیریت کند. او علاوه بر به چالش کشیدن استانداردهای زیبایی، درباره ی دشواری های مادر بودن، پذیرش بدن خود پس از زایمان خود و مدیریت پیچیدگی های زندگی پس از بچه دار شدن نیز صحبت می کند.

کاردی بی

فاواپرس / 9 سلبریتی زن که حقیقت پس از زایمان را آشکار کردند: کاردی بی

کاردی بی از صحبت بی پرده درباره ی تغییرات فیزیکی ای که بدنش حین و بعد از بارداری داشته، ابایی ندارد. او حتی گاهی از طرفدارانش راهنمایی هم می گیرد، مثل زمانی که اندکی بعد از تولد دخترش از دنبال کنندگان اینستاگرامش پرسید بعد از زایمان چطور می شود از خط تیره ای که وسط شکم ظاهر می شود خلاص شد.

آماندا سیفرید

فاواپرس / 9 سلبریتی زن که حقیقت پس از زایمان را آشکار کردند: آماندا سیفرید

آماندا سیفرید در سال ۲۰۲۰ برای دومین بار مادر شد. با این حال، این تجربه برای سیفرید با اضطراب، افسردگی و دیگر مشکلات روحی ای همراه بود که او با شجاعت درباره ی آن ها صحبت کرده است. سیفرید از ترومای زایمان گفت و اینکه این تجربه برای هر مادری می تواند دشوار باشد، حتی آن هایی که از قبل با مشکلات روحی درگیر نبوده اند.

ایمی شومر

فاواپرس / 9 سلبریتی زن که حقیقت پس از زایمان را آشکار کردند: ایمی شومر

ایمی شومر در سال ۲۰۱۹ برای نخستین بار مادر شد. با این حال، این تغییر بزرگ او را از شوخی با واقعیت های مادر شدن بازنداشت. با آنکه بسیاری از سلبریتی ها سعی می کنند تصاویر بی نقصی از خود در دوران بارداری و بعد از زایمان منتشر کنند، شومر تصمیم گرفت واقعیت زندگی روزمره ی تازه مادرها را به تصویر کشد. او تصاویری از جای زخم عمل سزارینش، فرآیند خسته کننده ی شیردهی و دیگر جنبه های بچه داری که درباره ی آن ها به ندرت صحبت می شود، در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

کریسی تیگن

فاواپرس / 9 سلبریتی زن که حقیقت پس از زایمان را آشکار کردند: کریسی تیگن

کریسی تیگن در دوران بارداری خود و پس از زایمانش درباره ی تغییرات فیزیکی و روحی خود صریح و صادق بوده است. او درباره ی تغییرات رخ داده در بدنش و پذیرش این تغییرات بی پرده صحبت کرده است. تیگن از نشان دادن واقعیت تغییرات بعد از زایمان، مانند ترک های پوستی به دنبال کنندگانش ترسی ندارد. او با بدن خود شاد و راحت است.

سرنا ویلیامز

فاواپرس / 9 سلبریتی زن که حقیقت پس از زایمان را آشکار کردند: سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز درباره ی چالش هایی که بعد از به دنیا آمدن دخترش در سال ۲۰۱۷ برای بازیابی سلامتش با آن ها رو به رو شد، با صراحت صحبت کرده است. او که بعد از زایمان به مدت ۶ هفته بستری بود، از در میان گذاشتن تجربه ی خود با طرفدارانش ابایی نداشته است.

ویلیامز همچنین از مشکلات روحی ای گفته که مادر شدن برایش به همراه داشت، از جمله حس فشار و سرخوردگی ای که با شنیدن صدای گریه ی نوزاد خود احساس می کرد. او در مصاحبه ای اذعان کرد که بارها به خاطر آنکه با وجود داشتن یک نوزاد سالم و زیبا احساس ناراحتی می کرد، به او حس گناه دست داده و حال روحی بسیار بدی پیدا کرده بود.

جسیکا سیمپسون

فاواپرس / 9 سلبریتی زن که حقیقت پس از زایمان را آشکار کردند: جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون هرگز از صحبت درباره ی مشکلات پس از زایمان خجالت نمی کشد. او که ۳ بار مادر شدن را تجربه کرده، به خوبی به این مشکلات واقف است. سیمپسون یک بار در اینستاگرامش تصویری از خود در حالی که کرست به تن داشت منتشر کرد و نوشت: «در حال انجام حرکات کششی با کرست. از لذت های بعد از زایمان.» او این تصویر را ۲ ماه بعد از تولد سومین فرزندش منتشر کرد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.