رابطه میان اندازه سایز آلت تناسلی با اندازه بینی مردان

پیش از این خوانده بودیم که یک پزشک ادعا کرده از طول انگشت مردان می‌توان برای پیش‌بینی سایز آلت تناسلی آنها استفاده کرد.

فاواپرس: پیش از این خوانده بودیم که یک پزشک ادعا کرده از طول انگشت مردان می‌توان برای پیش‌بینی سایز آلت تناسلی آنها استفاده کرد. اما حالا دانشمندان دریافته‌اند از روی بلندیِ بینی نیز می‌توان در مورد اندازه آلت تناسلی به نتایجی رسید. به گفته آنها، مردانی که بینی بلندی دارند، آلت تناسلی شان بزرگتر است.

رابطه سایز آلت تناسلی با اندازه بینی

دانشمندان دریافته‌اند مردانی که بینی بلندتری دارند، سایز آلت تناسلی شان نیز بزرگتر است. آنها بر این باورند که دلیل این اتفاق این است که برخی از مردان در هنگام رشد در دوران جنینی در رحم مادر در معرض سطوح بالاتری از تستوسترون قرار می‌گیرند؛ هورمونی که نقش کلیدی در شکل‌گیری بینی و اندام تناسلی نوزادان پسر دارد.

فاواپرس / رابطه میان اندازه سایز آلت تناسلی با اندازه بینی مردان

این تحقیق که توسط تیمی از پزشکان بیمارستان دانشگاه اولسان کره جنوبی انجام شده است، نتایج یک مطالعه ژاپنی در سال ۲۰۲۱ را تأیید می‌کند که می‌گفت مردان با بینی ۴.۵ سانتیمتری، در حالت غیرنعوظ، متوسط سایز آلت تناسلی شان ۱۰ سانتمیتر بوده است. اما آنهایی که طول بینی شان به ۵.۵ سانتیمتر می‌رسید، سایز آلت تناسلی شان به‌طور متوسط ۱۳.۴ سانتیمتر بود.

آخرین تحقیق، که شامل هزار و ۱۶۰ مرد ۳۰ ساله بوده است، همچنین نشان می‌دهد که مردانی با پاهای بزرگ احتمالاً آلت تناسلی بزرگتری دارند. سال‌ها، شواهد روایت‌شده (و نه علمی) حاکی از آن بود که مردانی با دست‌ها، پاها یا بینی‌های بزرگ در قسمت اندام تناسلی شان هم شاهد اندازه های بزرگتری هستند.

فاواپرس / رابطه میان اندازه سایز آلت تناسلی با اندازه بینی مردان

برخی از مطالعات همچنین نشان می‌دهند که داشتن انگشت حلقه بلند نیز به سایز آلت تناسلی بزرگتر اشاره دارد.

دکتر سانگوو هونگ (Sungwoo Hong)، محقق، گفت: «اندازه بینی یک شاخص مهم برای اندازه آلت تناسلی است. و دور آلت تناسلی نیز با اندازه پا مرتبط است.»

او اشاره کرد که چندین مطالعه نشان داده‌اند که قرار گرفتن در معرض هورمون در دوره قبل از تولد بر رشد اندام های تولید مثل تأثیر می‌گذارد.

 

 

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.