رسوایی رابطه پرستو صالحی با تتلو؛ واقعیت چیست؟

چند روزی است در فضای مجازی شایعه رسوایی رابطه پرستو صالحی با تتلو آن هم در همان ویلایی که سحر قریشی بوده است، رواج پیدا کرده؛ اما واقعیت این رابطه چیست؟

فاواپرس: چند روزی است در فضای مجازی شایعه رسوایی رابطه پرستو صالحی با تتلو آن هم در همان ویلایی که سحر قریشی بوده است، رواج پیدا کرده؛ اما خانم بازیگر آن را تکذیب می‌کند.

پرستو صالحی با انتشار یک عکس و در واکنش به تیتر این خبر نوشت: آرزو به دل می‌مونید که از من گاف بگیرید. از زمانی که وارد این حرفه شدم و از سال ۸۴ قید خیلی از خوشگذرونی‌ها رو زدم که گزک دست کسی ندم، حالا هم که در ترکیه هستم، مراقبم یک عکس هم ازم بیرون نیاد.

فاواپرس / رسوایی رابطه پرستو صالحی با تتلو؛ واقعیت چیست؟

پرستو صالحی متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر و فعال اجتماعی است. او دانشجوی انصرافی رشته نمایش است که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با سریال «زیر آسمان شهر» به شهرت رسید. خانم صالحی اکنون در ترکیه زندگی می کند.

امیرتتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶است. امیر تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. امیر تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است. در میانه دهه ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد. اکنون در ترکیه است.

مدتی است شایعه رابطه پرستو صالحی با تتلو منتشر شده است. خانم بازیگر در جدیدترین لایو اینستاگرامی در واکنش به این شایعات گفته است: سن من به تتلو نمیخوره!

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.