خانم مجری معروف که همسر رضا رشیدپور است + عکس

این خانم مجری در سال ۸۲ با رضا رشیدپور ازدواج کرد و این دو در سال ۸۶ صاحب یک فرزند دختر شدند.

فاواپرس: رضا رشیدپور در سال ۸۲ با نغمه مهرپاک مجری برنامه تصویری زندگی ازدواج کرد. نغمه مهرپاک فعالیت حرفه‌ای خود را با اجرای برنامه‌های رادیویی و پس از آن اجرای برنامه‌های زنده شبکه جوان آغاز کرد و از سال ۷۶ وارد سازمان صدا و سیمای ایران شد.

این خانم مجری در سال ۸۲ با رضا رشیدپور ازدواج کرد و در سال ۸۶ صاحب یک فرزند دختر شدند که هلن نام دارد.

فاواپرس / نغمه مهرپاک همسر رضا رشیدپور

نغمه مهرپاک مجری سابق کشورمان دانش آموخته رشته روانشناسی است که فعالیت هنری را از سال 77 در رادیو آغاز کرد و در دهه هشتاد اجرای برنامه تصویر زندگی را برعهده داشت اما سال‌هاست که از دنیای هنر فاصله گرفته است.

علت کناره‌گیری از مجری‌گری

نغمه مهرپاک پس از ابلاغ دستور سازمانی در خصوص تفکیک مجریان تلویزیون و رادیو، وی که هم با تلویزیون و هم با رادیو همکاری داشت مجبور شد با رادیو قطع همکاری کند. او بار‌ها در مصاحبه‌های خود در این خصوص ابراز پشیمانی کرده و گفته است حسرت آن روز‌های خوب در رادیو را می‌خورد.

بعد از تفکیک مجریان و گویندگان رادیو از تلویزیون من نیز نتوانستم دیگر با رادیو همکاری کنم و اکنون حسرت آن روزها را می‌خورم.

ایشان در تلویزیون نیز برنامه تصویر زندگی شبکه دو را در دهه هشتاد اجرا می کرد، اما بعد از آن دیگر در هیچ برنامه و اجرایی در سازمان دیده نشد و خیلی کم کار شده اند.

فاواپرس / رضا رشیدپور و دخترش هلن
رضا رشیدپور و دخترش هلن

نحوه آشنایی با همسرش رضا رشیدپور

این زوج پس از یک اجرای مشترک در رادیو با یکدیگر آشنا شده و به هم علاقمند شدند که همین علاقه منجر به ازدواج او و همسرش شد.

اجرای مشترک با رشیدپور در برنامه

در رادیو برنامه‌ای را اجرا می‌کردم به نام جوان ايرانی، دو نفر از همكاران آقا، ديگر نتوانستند با ما همكاری كنند، تهيه‌كننده و مدير گروه به دنبال يک مجری بودند و من استرس داشتم كه حالا قرار است با چه كسی برنامه اجرا كنم و آيا از نظر فكری و تيپ كاری با هم تفاهم داريم و … تا اين كه خبر آوردند آقایی كه دو سال پيش برنامه شب ایرانی را اجرا می‌کرده انتخاب شد و چون بيننده آن برنامه بودم، به خوبی حضور ذهن داشتم.

بیوگرافی نغمه مهرپاک همسر رضا رشیدپور

نغمه مهرپاک مجری و گوینده تلویزیون متولد ۱۵ خرداد دهه پنجاه و دارای مدرک تحصیلی لیسانس روانشناسی است. او سابق بر این مجری و گوینده برنامه تصویر زندگی شبکه دو بود.

وی در مرداد سال ۱۳۸۲ با رضا رشیدپور مجری و گوینده و بازیگر ایرانی کرده است و یک دختر به نام هلن است که متولد آذر ماه سال ۱۳۸۶ است.

فاواپرس / نغمه مهرپاک همسر رضا رشیدپور

نغمه مهرپاک فعالیت حرفه ای خود را با اجرای برنامه‌ های رادیویی و پس از آن اجرای برنامه‌ های زنده شبکه جوان آغاز کرد و از سال ۷۶ وارد سازمان صدا و سیمای ایران شد.

رضا رشیدپور مجری قابل، مسلط و توانمند صدا و سیما متولد ۱۸ مرداد سال ۱۳۵۴و فرزند شهید است. او اجرای برنامه های جنجالی چون حالا خورشبد و دید در شب در برنامه جدیدترین اجرای او در شب آرام در شب یلدا بوده است. وی علاوه بر اجرای تلویزیونی تجربه بازیگری را نیز در کارنامه‌ی خود دارد از جمله حضور در فیلم‌هایی چون بی پولی، سوپراستار، شش نفر زیر باران، شیش و بش، در امتداد شهر، شرف خانواده فاضل و قاتل اهلی.

نغمه مهرپاک در مصاحبه ای در اوایل ازدواجشان در سال ۱۳۸۵ درباره بازیگری همسرش گفته است: مادر رضا مدام می‌گرفت و می‌گفت که اجازه ندهم بازی کند و من هم چون احترام زیادی برای مادرهمسرم قائل هستم ، جلوی این کار را گرفتم.

رشیدپور نیز گفته است: چند پیشنهاد کار بازیگری داشتم، اما نغمه مخالفت کرد و من به خاطر احترام به همسرم نرفتم.

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.