ثریا رضایی مدیر توسعه کسب‌وکار مایکت بازداشت شد

ثریا رضایی مهوار، مدیر توسعه کسب‌وکار مایکت بازداشت شد. صابرین نیوز با انتشار ویدیویی صحنه‌هایی از بازداشت مدیر توسعه کسب‌وکار مایکت را نمایش داد.

فاواپرس: ویدیویی با عنوان «دستگیری رئیس مرکز توسعه یکی از شرکت‌های مهم در حوزه فضای مجازی» در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن تصاویری از دستگیری ثریا رضایی مهوار، مدیر توسعه کسب و کار مایکت را نشان می دهد. این ویدیو که واکنش زیادی در پی داشته است در برخی رسانه ها با عنوان «عاقبت کشف حجاب و توهین به سردار رادان در فضای مجازی» بازنشر شده است.

فاواپرس / ثریا رضایی مدیر توسعه کسب‌وکار مایکت بازداشت شد

گفته می‌شود ثریا رضایی روز سه‌شنبه در محل کار خود بازداشت شده است. از نهاد بازداشت کننده و علت بازداشت اطلاعی در دسترس نیست.

مایکت زیر مجموعه هلدینگ حصین است. طاقچه از دیگر شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ حصین، هفته گذشته و با انتشار تصاویری از کارمندان آن در فضای مجازی، از دسترس خارج و با تعهد قضایی رفع توقیف شد.

فاواپرس / ثریا رضایی مدیر توسعه کسب‌وکار مایکت بازداشت شد

در ابتدای این ویدیو که موسیقی ای شبیه فیلم های اکشن روی آن گذاشته اند، چند توییت از ثریا رضایی دیده می شود. او در یکی از توییت هایش، عکس بدون حجاب خود را در خیابان منتشر کرده و در توییت دیگری در واکنش به جریمه نقدی ذکر شده در لایحه حجاب، خطاب به سردار احمدرضا رادان طعنه ای می زند.

در ادامه رضایی که ماموران او را محاصره کرده اند برای انتقال سوار ماشین می شود. در جایی صدای مردانه ای که تغییر یافته تا شناسایی نشود از او می پرسد: «مگه نگفتی رادان نمی تونه پیدات کنه؟ تو اصلا حریف رادان نیستی. رادان امنیتت رو تامین می کنه!»

این ویدیو که در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است، واکنش های بسیاری در پی داشته است. کاربری این ویدیو را با عنوان «ویدیویی دیده نشده از بازداشت عبدالمالک ریگی» بازنشر کرده است.

برخی از کاربران در اعتراض به ساخت چنین محتواهایی به مشکلات و جرایم دیگر اشاره کردند. کاربر دیگری نوشت: «حالا که چی؟ گرفتین دمتون گرم چرا فیلم گرفتین؟ چرا کلیپ درست کردین؟ اقتدار دارید بسم‌الله ناامنی و دزدی های توی کوچه وخیابون رو جمع کنید… »

فاواپرس / ثریا رضایی مدیر توسعه کسب‌وکار مایکت بازداشت شد

کاربرانی هم به نشان دادن تصویر این رضایی اعتراض داشتند. کاربری نوشت: «طرف را بازداشت می‌کنند بعد فیلم بازداشتش سر از کانال تلگرامی صابرین نیوز در میاره! این تصاویر چطور و از طریق چه کسانی به اینها می‌رسد؟! مگر باند پابلو اسکوبار را گرفتید؟!»

فاواپرس / ثریا رضایی مدیر توسعه کسب‌وکار مایکت بازداشت شد

 

 

 

 


خبرهای مرتبط

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.