وزیر ارتباطات:

راه برخورد با کارکنان متخلف یک پلتفرم، بستن آن نیست

زارع‌پور و دهقانی اعتقاد دارند به‌جای برخورد با کسب‌وکار بایستی با کارمند متخلف برخورد کرد.

فاواپرس: وزیر ارتباطات و معاون علمی رییس‌جمهور در واکنش‌های جداگانه‌ای، با مسدودسازی اخیر پلتفرم‌های داخلی مخالفت کردند. زارع‌پور معتقد است راه برخورد با کارکنان متخلف یک پلتفرم، نه بستن آن، بلکه برخورد با افراد متخلف است.

عیسی زارع‌پور با انتشار پستی در یک پلتفرم داخلی، به اتفاقات اخیر درباره طاقچه واکنش نشان داد. او با بیان اینکه راه برخورد با کارکنان متخلف یک پلتفرم، بستن آن پلتفرم نیست، باور دارد که راه‌حل، برخورد با افراد متخلف است.

وزیر ارتباطات با اعلام اینکه پیگیر حل موضوع است، گفت رئیس‌جمهور نیز مخالف این دست رفتارهای اخیر است:

شخص رییس‌جمهور محترم نیز مخالف توقف جریان خدمت‌رسانی فناورانه و نوآورانه به‌ویژه در بسترهای بومی به مردم عزیز هستند و در این زمینه به مراجع مسئول تذکر داده‌اند.

فاواپرس / وزیر ارتباطات: راه برخورد با کارکنان متخلف یک پلتفرم، بستن آن نیست

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رئیس‌جمهور نیز دراین‌باره تأکید کرد که پلتفرم، کارخانه و… نباید تعطیل شوند؛ چرا که تعطیلی به افرادی که از آن استفاده می‌کنند ‌و همین‌طور به اشتغال، امید و تولید آسیب می‌زند.

او اعتقاد دارد اخیراً جریانی به‌دنبال آسیب‌زدن به اقتصاد دانش‌بنیان و فضای کسب‌وکار است: از فعالین زیست‌بوم دعوت می‌کنم با همدلی، از مسیر رشد کسب‌وکارها حمایت کنیم.

فاواپرس / وزیر ارتباطات: راه برخورد با کارکنان متخلف یک پلتفرم، بستن آن نیست

دهقانی با تأکید بر حمایت از مسیر رشد کسب‌وکارها گفت: اگر عضوی از مجموعه‌ای تخلفی کند، مدیران آن‌ها باید تدبیر و در صورت لزوم، برخورد کنند. مدیران کسب‌وکارها برای اجرای قانون مسئولیت دارند و می‌بایست برای جلوگیری از تخلف در تعامل با تنظیم‌گران بخشی، اقدام کنند.

گفتنی است دیجی‌کالا، ازکی و طاقچه ازجمله استارتاپ‌هایی هستند که طی روزهای اخیر بابت حجاب کارکنانشان با پلمب، لغو مجوز یا مسدودسازی روبه‌رو شده‌اند. انجمن فین‌تک شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای، ضمن مخالفت با اقدام سلبی صورت‌گرفته با استارتاپ‌ها، این دست اقدامات را مانعی بزرگ و بحران‌زا بر سر راه توسعه‌ بخش خصوصی دانست که نتیجه‌ای جز ناامیدی و افزایش مهاجرت نخواهد داشت.

 

 

 

 


خبرهای مرتبط

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.