روزنامه کیهان خواستار سلب مدیریت و مالکیت از استارت‌آپ‌ها شد

مدیر مسئول کیهان در یادداشت روز این روزنامه خواستار سلب مدیریت از استارت‌آپ‌ها شد.

فاواپرس: مدیر مسئول کیهان در یادداشت روز این روزنامه خواستار سلب مدیریت از استارت‌آپ‌ها شد و نوشت: سکوهای مجازی مانند اسنپ، دیجی‌کالا، تپسی، طاقچه، دیوار، فیلیمو، آپارات و … به دولت موازی تبدیل شده‌اند قانون‌گریزی، تخلفات پی در پی و همراهی با دشمنان از دایره تعریف شده فعالیت آنهاست.

شریعتمداری: این سکوهای. مجازی در حالی به دولت مجازی تبدیل شده‌اند که از خود هیچ سرمایه‌ای به میان نیاورده‌اند. اسنپ حتی یک خودرو به میان نیاورده و از خودروهای مردم جویای کار بهره می‌برد. دیجی‌کالا و ازکی دلال هستند و از امکانات نظام در این دلالی سود می‌برند. فیلیمو و نماوا هم.

اگر وجود پلتفرم‌های خدمت رسان ضروری است چرا از سکوهای قانون گریز سلب مسوولیت نمی‌شود و مدیریت آنها به افراد صاحب صلاحیت تحت نظارت مستقیم مراکز ذیربط واگذار نمی‌شود؟! مگر امکانات و ظرفیتهای مورد استفاده آنها متعلق به نظام نیست؟ چرا مالکیت و مدیریت آنها در اختیار نظام نباشد؟

شریعتمداری: گفتنی است که زمزمه‌هایی برای تحقق این خواسته در میان مسوولان شنیده می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. آواتار فاتح ۱۰۰
    فاتح ۱۰۰ می‌گوید

    کسی که مستند شب نامه را دیده باشد و بداند چرا باید محمدسعید جباری سازنده این مستند در سن ۳۰سالگی به عارضه قلبی مبتلا شود و فوت کند متوجه میشود پشت این استارت آپ ها چه خبر است….

ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.